يتم التشغيل بواسطة Blogger.

[الشائعة :][6]

اغاني
أفلام وثائقية
البث المباشر
الربح من الانترنت
القنوات الإخبارية
المطبخ
ام كلثوم
تطوير الذات
جمال وأناقة
دين
سؤال وجواب
شخصيات
صحه
علم نفس
عمرو دياب
موسيقى للإسترخاء
ويجز

تحميل أغنية ويجز البخت Wegz - ElBakht

 



تحميل الأغنية


كلمات أغنية البخت ويجز


عيني منها بشكل جدي
وتقيلة مش تقلانه اتبخر سحري
ومش باجي على بالها ومفكرتشي
أنا بالي فيها بابا بالي مش ملكي

بلعب البخت سألتها ورفضتني
استغربتها أمال فين هيبتي
حبيبي أنا بضحك على خيبتي
ياخي كنت على الثبات وهزتني
واللي فات دا كان سحري
مش باجي على بالها إن جات سيرتي
أنا بالي معاها مش ملكي

قالت كلام قبل ما تشوفني
أنا عارفني صعب ومش مفهوم
كلامي دبش أو مش موزون
أو بتحب حد والبال مشغول


مشوفتوهاش ولا حد يلومني
ملاك بريء ولا أنا مخدوع
هي توتر ولا أنا مهزوز
طب أذاها حد والكل مرفوض

ولا إيه القصة حبيبي فيدني
واللي أذوك ياما حبيبي سيبني
أخلي الجاي ورود وشموع
يتغنالها وبصوت مسموع

ولا إيه القصة حبيبي فيدني
واللي أذوك ياما حبيبي سيبني
انسيك ماضي كله دموع
ولا مقدرش أسيبك موجوع

سحرتني ولا سحرتلي
وعيون مش محتاجه تسحرلي
مش عايزة تجيبني بس جابتني
ونسيتني وفي قصتي حبستني

والله ووقعت بفكر فيك كتير بالي عليك مشغول
وأنا بتصعب عليا حالي وأنا بكتبلك كلام معسول
بعيد عن عيني ويا عيني مع غيري ومش مبسوط
دا أنا أضيع عمري يا عمري وأحبك حب مش مشروط


لا تلاقي عندي وعود كدابة
وكبرت على ولا شيء مضمون
كلامي على قد اللي معايا
وفي الحب مستناش مردود
براحة على قلبي المكسور
اللي مشكلته أنه فيك مسحول
مين اختار اللي عينيك عملوه
وده مش ذنبي أنا صحيت محطوط

ولا إيه القصة حبيبي فيدني
واللي أذوك ياما حبيبي سيبني
أخلي الجاي ورود وشموع
يتغنالها وبصوت مسموع

ولا إيه القصة حبيبي فيدني
واللي أذوك ياما حبيبي سيبني
انسيك ماضي كله دموع
ولا مقدرش أسيبك موجوع

جميع الحقوق محفوظة أرشيف نت